мармур

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №1 . Botticino Classic (Італія)

мармур

мармур №2 Breccia Mozaic ( Туреччина)

Купити.Заказать мармур

мармур №3 Cappuchino ( Туреччина)

мармур

мармур №4 Crema Mare ( Туреччина)

мармур

мармур №5 Crema Marfil (Іспанія)

мармур

мармур №6 Crema Nova (Туреччина)

закарпатска мукачево ужгород хуст мармур

мармур №7 Dalmatine Beige (Туреччина)

закарпатска мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово  мармур

мармур №8 Delicato Cream ( Оман)

 Купити.Заказать мармур

мармур №9 Diano Reale (Італія)

иршава чоп берегово  мармур

мармур №10 Emperador Light (Туреччина)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №11 Emperador White (Туреччина)

 камін Купити.Заказать закарпатска мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово  мармур

мармур №12 Leoperd Beige (Туреччина)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №13 Mio Beige (Туреччина)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №14 Rainbow ( Індія)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №15 Sofia Beige (Туреччина)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №16 Teakwood (Туреччина)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

ТРАВЕРТИН 17

 закарпатска мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово  мармур

мармур №18 Victoria Beige ( Оман)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №19 Breccia Oniciata (Італія)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №20 Antilopa Grey (Туреччина)

мармур

мармур №21 Bianco Carrara (Італія)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №22 Blue Jeans (Туреччина)

ужгород хуст свалява иршава чоп берегово  мармур

мармур №23 Breccia Fantasy (Італія)

Підвеконня Столешница мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово  мармур

мармур №24 Breccia Lilla (Італія)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №25 Breccia Violla (Італія)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №26 Calacatta (Італія)

 камін Підвеконня Столешница мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово  мармур

мармур №27 Calacatta Fantasia (Італія)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №28 Calacatta Luccicoso (Італія)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №29 Efest Grey (Туреччина)

 камін Підвеконня Столешница мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово  мармур

мармур №30 Fantasia Violla (Італія)

 камін Підвеконня Столешница мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово  мармур

мармур №31 Fior Italia (Італія)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №32 Marmara (Туреччина)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №33 Milas (Туреччина)

Підвеконня Столешница мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово  мармур

мармур №34 Mugla (Туреччина)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №35 Polaris (Греція)

 Підвеконня Столешница мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово  мармур

мармур №36 Salome (Туреччина)

 камін закарпатска мукачево ужгород хуст свалява Підвеконня Столешница  мармур

мармур №37 Scorpio (Індія)

закарпатска мукачево ужгород Підвеконня Столешница  мармур

мармур №38

 камін закарпатська мукачево ужгород Підвіконня Стільниця мармур

мармур №39 Google (Туреччина)

 камін закарпатська мукачево ужгород Підвіконня Стільниця мармур

мармур №40 Tassos (Греція)

Підвіконня Стільниця мармур

мармур №41 Silvia (Єгипет)

 камін закарпатска мукачево ужгород хуст свалява иршава Підвеконня Столешница  мармур

мармур №42 Sunny Yellow (Єгипет)

закарпатска мукачево ужгород хуст свалява иршава Підвеконня Столешница  мармур

мармур №43 Black (Італія)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №44 Nero Portoro (Італія)

 закарпатска мукачево ужгород хПідвеконня Столешница  мармур

мармур №45 Aegen Rose (Туреччина)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №46 Bordur Cream (Туреччина)

 камін закарпатска мукачево Підвеконня Столешница  мармур

мармур №47Cappucino (Туреччина)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №48 Emperador Dark (Іспанія)

 камін закарпатска мукачево ужгород  мармур

мармур №49 Emperador Dark (Туреччина)

закарпатска мукачево ужгород хуст мармур

мармур №50 Orient Fossil (Туреччина)

 Підвеконня Столешница  мармур

мармур №51 Pink (Індія)

 Підвеконня Столешница  мармур

мармур №52 Rosso Levanto (Туреччина)

 камін закарпатська мукачево ужгород хуст свалява иршава чоп берегово мармур

мармур №53 Revolution (Туреччина)

Підвеконня Столешница мармур

мармур №54 Rosso Portugalo (Португалія)

 Підвеконня Столешница  мармур

мармур №55 Reinforest Green\Bidasar Green (Індія)

мукачево ужгород хуст свалява иршава мармур

мармур №56 Dolce (Індія)

 мармур

мармур №57 Spider Green (Індія)

 камін Підвеконня Столешница  мармур

мармур №58 Verde Guatemala (Індія)

Білий мармур

Недаремно цей красивий, міцний, часто багато забарвлений матеріал здавна високо цінується у всіх народів. Вже одне те, що забарвлення мармуру виключно мінлива, дає таке розмаїття в застосуванні його для декоративних завдань, що в цьому з ним навряд чи може зрівнятися будь-якої іншої матеріал .

Мармур у всіх численних різновидах має зовсім особливою чарівністю. Сніжно-білий мармур своєю дивовижною чистотою викликає враження чогось недосяжно високого. Немає іншого матеріалу на нашій планеті, який володів би таким чистим білим кольором, яке можна порівняти хіба тільки з щойно випав снігом. З іншого боку, чорний мармур зі своїм дзеркальним блиском справляє враження похмурого урочистого пишноти і мощі...


Від всякого мармура віє холодом, навіть якщо колір його теплого відтінку; і це уявлення, що викликається в нас чисто зоровим відчуттям, є чимось особливим, властивим мармуру і здатним за певних умов ще посилити чарівність його краси.

Незважаючи на свою твердість, мармур, проте, вельми легко піддається обробці, так що в цьому відношенні з ним навряд чи може сперечатися будь-якої іншої камінь. Його можна обробляти різцем, пилкою, свердлом, не побоюючись зламу. Внаслідок зернистості своєї будови він не схильний давати тріщини. остаточна обробка - поліровка надає надзвичайну ніжність поверхні, причому полірування виходить вельми міцна і блискуча.

Для ліплення немає досконалішого матеріалу, ніж білий мармур, в якому твердість поєднується з ніжністю, а бездоганна білизна здається одухотвореною таємничим життям. Дляфігурної скульптури здавна застосовується виключно білий мармур, хоча в античні часи фігури робилися і з багатьох інших сортів.

Вище всього цінувався за старих часів у Греції білий пластинчастий мармур з острова Пароса. У більш ж пізні часи найбільш ходовими сортами для скульптурних робіт були сахаровідні каррарського мармуру.

Пароський мармур розроблявся в гірському масиві Марпесса. Це єдиний мармур, що добувався в давнину в підземних ломках при штучному освітленні. Звідси походить і його назва "Ліхно". Зерном він більший пентеліконского Мармур, та й колір його не можна назвати чисто білим, він навіть має легкий жовтуватий відтінок, але зате злегка просвічує і відрізняється ніжним, оксамитовим блиском. Завдяки цьому оброблена поверхня його як би втрачає свою матеріальність, так як світлові промені проникають на велику глибину; і саме з огляду на це немає матеріалу, більш придатного для статуй.

Вже хоча б тому, що видобуток паросского Мармур була пов'язана з великими труднощами, можна судити, як високо він цінувався в давнину. Однак в період занепаду Греції ломки були запущені, а потім і зовсім забуті. Лише в кінці XVIII в. їх знову знайшли французькі мандрівники, і вже в 1836 р грецький уряд розпорядилося відновити розробку ломок.

На північний схід від Афін знаходиться гора Пентелікон, з мармуру якій побудовані Парфенон, храм Зевса Олімпійського і незліченна безліч інших безсмертних пам'ятників грецького мистецтва. мармур цей переважно молочно-білого кольору, і саме завдяки своєму кольору він згодом цінувався в Римі вище, ніж блискучий жовтуватий пароський мармур або сахаровідний каррарский. Молочно-білий колір пентеліконского Мармур змінюється, однак, протягом століть, і старовинні вироби, на мармур античні колони, поступово від атмосферних впливів набувають чудову золотисто-бурого патину. Часто в ньому зустрічаються також прожилки зеленуватою слюди. Різновид Мармур, в якій такі прожилки розташовані густо, так що утворені ними шари нагадують будову цибулини, називалася у римлян "Чіполіно", що означає "лук порей".

Білий каррарский мармур, родовища якого знаходяться в відрогах Апуанскіх Альп, що оточують місто Каррара, кілометрах в 15 від Середземного моря, був знайдений вперше за царювання Августа. Уже в давнину цей цінний мармур видобувався в трьох виходять до сучасної Каррарі долинах, до яких нині проведені залізничні колії, поступово піднімаються на висоти Альп. Блискучі кар'єри виробляють виключне враження по грандіозності білосніжних масивів, вкритих уламками скель і грандіозними осипами, що тягнуться від снігових вершин до спекотних долин.

З давніх-давен прекрасний мармур найбагатших каррарських ломок був важливим предметом вивозу.

 

Цим же чудовим матеріалом користувалися до відкриття вітчизняних родовищ і російські скульптори. Знамениті твори М. М. Антокольського "Петро Великий", "Іван Грозний" і інші зроблені з каррарського мармуру. У Каррарі існує заснована Наполеоном I академія скульптури, є також численні майстерні іноземних художників, які віддають перевагу проводити обробку мармуру на місці, для зменшення витрат по перевезенню.

Висока ціна статуарних різновидів перерахованих знаменитих Мармур (паросского, пентеліконского, каррарського) допускає застосування їх виключно дляхудожньо-скульптурних робіт; для облицювання використовуються менш цінні сорти.

Ось що говорить про значення Мармур в італійській архітектурі П. Муратов: "Стара Піза досі здатна вселяти побожне подив тому, що до цих пір ціла площа на околиці міста, де стоять створені її генієм собор, Баптистерій, похила вежа і Кампо-Санто . Іншої такої площі немає в Італії, і навіть венеціанська Пьяцца не виробляє першого враження настільки ж сильного, повного і чистого. у всьому світі важко зустріти тепер місце, де могла б так відчуватися, як тут, принадність Мармур. у Флоренції мало Мармур на вулицях , і очей, звиклий до строгості і скромності флорентійського pietre dura, буває позитивно засліплений світлими мармурнимі будівлями, що підносяться над поросла зеленою травою Пізанської площею. Чергування чорних і білих смуг, характерне для всієї тосканської архітектури, тут щасливо згладжено часом. Про нього легко можна забути перед тонко жовтіючого від давнини і від осінніх дощів благородним старим Мармур Баптістерія. Тут можна забути на якийсь час навіть про саму архітектурі всіх цих будівель, пам'ятаючи тільки про священну білизні їх стін і про свіжої зелені навколишнього їх луки ".

Говорячи про Мармур, слід пам'ятати про дивне мистецтво, оживляючу мертвий камінь і що повідомляє йому рух і почуття, - про скульптуру.

Лише ті країни, в надрах яких був цей благородний камінь, могли стати місцями розвитку і розквіту скульптури. Порівнюючи роботи флорентійських художників Відродження з роботами майстрів по ту сторону Альп, слід зважати на те, що північним майстрам доводилося мати справу в кращому випадку зі звичайним вапняком, переважно ж з піщаником, а цей матеріал не допускає такої тонкої роботи, як мармур.

Великі скульптори епохи Відродження бачили в мармур ідеальний матеріал для здійснення своїх творчих задумів.

"Речовина скульптурних форм, матеріал свого мистецтва Мікеланджело відчував з більш ніж природною силою. Він часто говорив, що всмоктав пристрасть до мармуру і каменю разом з молоком годувальниці - жінки Сеттіньяно - містечка каменотесів і мармурщіков. Він любив ... самі каменоломні Каррари. Дивні сірі піки цих гір надають навіть опівдні кожному виду, в якому вони беруть участь, якусь вечірню тишу і урочистість. Він прожив серед них місяць за місяцем поки, нарешті, їх бліді попелясті кольори не перейшли в його живопис. На верхній частині голови "Давида" все ще залишається шматок необробленого Мармур, точно це зроблено заради бажання зберегти його зв'язок з тим місцем, з якого він був висічений. Але свого "Давида" Мікеланджело цілком побачив в тій мармурной брилі, яка багато років без праці лежала під аркадами лоджій Ланци. На роботу скульптора він дивився лише як на звільнення тих форм, які приховані в мармур і які було дано відкрити його генію. Так прозрівав він внутрішнє життя всіх речей, дух, який живе в мертвої тільки с. увазі матерії каменю.

"Недарма тріпоче мармур переді мною ", - говорив Мікеланджело".